Archive for July, 2012

Buna dimineata!!!!!

Acu`sa nu intelegeti ca m-am chiar trezit, voiam doar sa va trezesc pe voi. Invingandu-mi inertia (a se citi lenea atavica), incerc sa mai scriu cate ceva dupa o lunga pauza. Ne-am intors din concediu, am facut o tura pe la New York, Washington, Chicago, Niagara, Toronto si Boston. Voi incerca sa mai scriu cateva […]

Cateva fotografii aeriene (capturi)…

In cateva dintre ele se vede bine Liceul “Stephan Ludwig Roth” , chiar si curtea … Sursa : www.zborpestetransilvania.ro (un proiect Dragos Asaftei : www.dragosasaftei.ro) [Audio clip: view full post to listen]

Roxette pe Cluj Arena, Cluj-Napoca, 19 iulie 2012

Roxette a concertat aseara (19 iulie) in fata a 20.000 de spectatori pe Cluj Arena. Grupul suedez a impresionat prin prezenta scenica si melodiile cantate, hituri precum “It Must Have Been Love”, “Joyride”, Listen to your heart” sau “The Look” au rasunat pe Cluj Arena, bijuteria arhitectonica a Transilvaniei. Spectacolul a inceput la ora 21.30 […]

Remember intalnire 40 ani terminare liceu

Au trecut aproape 2 luni de la intalnire si iata ca gandul ne poarta din nou la Medias si la frumoasa intalnire avuta.Ca o completare la frumoasele clipe petrecute impreuna de noi (colegii) impreuna cu profesorii care ne-au onorat cu prezenta si care in ciuda varstei inaintate au venit la Medias de la sute de […]

Invitatie la drumetie!

Picu, cu farmecul lui aparte, ne invita la drumetie : “Noi mereu merem la munte.. haideti si voi. Daca nu puteti pe creasta, atunci sa merem la vreo pensiune de pe valea Avrigului sau valea Porumbacului, ca la Sadu vom mere numai la iarna.” Iata fotografiile primite ! Picu, iti multumim ca te gandesti la […]

Alte fotografii vechi…

Intamplator am gasit niste fotografii mai vechi care-mi amintesc de o excursie facuta la Sibiu,  spre terminarea scolii generale, vizitarea Muzeului National Brukenthal… Am oscilat daca sa le pun sau nu, dar, tot intamplator, astazi am vorbit cu Costica la telefon…el a fost cel care m-a convins sa le postez. Ne plangeam amandoi ca nu […]